LO FILL DEL SENESCAL
ANÒNIM (PUBLICAT PER MIQUEL Y PLANAS)
From LLIBRERIA TECNICA, SABADELL, BCN, Spain
Seller rating 5 out of 5 stars
AbeBooks Seller since February 22, 2016
From LLIBRERIA TECNICA, SABADELL, BCN, Spain
Seller rating 5 out of 5 stars
AbeBooks Seller since February 22, 2016
About this Item
La seva bibliografia de Miquel i Planas és molt extensa, principalment en el camp de la bibliofília i de l'edició de texts catalans antics. Cal esmentar, en primer lloc, la Revista d'Ex-libris 1903-06 i, especialment, Bibliofília, publicada en dos volums 1911-14, 1915-20. Publicà dues col leccions de texts catalans antics: Històries d'altres temps, de divulgació 11 volums, apareguts entre el 1910 i el 1917, i la Biblioteca Catalana, continuadora de la de Marià Aguiló, en la qual, entre el 1908 i el 1950, aparegueren, entre altres, obres de Bernat Metge, Roís de Corella, Isabel de Villena i Curial e Güelfa. La seva obra com a editor de texts fou exemplar, no solament per l'aportació al coneixement de la literatura catalana antiga, sinó també per la qualitat de les edicions. El Novelari Catalá dels segles XIV a XVIII va aparèixer en forma de fascicles, contenint a casa exemplar una obra independent i completa. El seu proposit era ordenar-les i enquadernar-les en un o més volums de la Biblioteca Catalana. Van er dirigides, redactades i administrades a la Casa Miquel Rius de Barcelona entre 1908 i 1916. 500 gr. Seller Inventory # 2020/2641
Bibliographic Details
Title: LO FILL DEL SENESCAL
Publisher: Llibreria Tècnica, BARCELONA
Publication Date: 1909
Binding: Rústica
Condition: Aceptable
Dust Jacket Condition: Aceptable
Signed: No
Edition: 1a.
Book Type: Libro
Store Description
Los gastos de envío son por cuenta del comprador. .
El envío por correo ordinario solo está disponible cuando el paquete no supera los 2Kg. Para los envíos en España, tiene un coste de 2 euros. A nivel internacional dependerá del país.
El correo certificado de hasta 2Kg tiene un coste de 7 euros y un plazo de entrega entre 2-3 días.. A partir de los 2Kg, los gastos de envío se calcularán en función del peso. Iberlibro siempre indica el precio mínimo de envío (2 euros). Cuando se da el caso de que el libro pesa más de 2Kg, le enviaremos una petición de gastos de envío adicionales. A nivel internacional, los gastos de envío dependerán según el país.
El envío certificado también tiene la modalidad de contra reembolso a domicilio, únicamente para España. Esta opción es equivalente a los gastos del envío certificado, con un coste de 7€ para España. El tiempo de envío es de entre 2-3 días.
En los envíos ordinarios (máximo de 2Kg) no hay número de seguimiento. Los envíos certificados siempre cuentan con un número de seguimiento y están asegurados.
Payment Methods
accepted by seller