- Softcover
- New

Condition: New
US$ 24.11
Quantity: 4 available
Add to basketSeller Inventory # KALAMO-9788473294126
- Title
- MIG DEL MÓN, LO
- Author
- Vernet, Roser
- Publisher
- Club Editor
- Publication year
- 2023
- Condition
- New
- Binding
- Soft cover
- Language
- Catalan
- ISBN 10
- 8473294122
- ISBN 13
- 9788473294126
PREMI CIUTAT DE BARCELONA
Un viatge literari pel Priorat, on Roser Vernet explora el vincle entre territori i identitat, amb una prosa poètica i profundament arrelada.
Aquest llibre respon a una pregunta: ¿quin vincle tens amb el lloc on vius? És un vincle tan important, complex i emotiu com el que lliga els membres d’una família. S’hi juga la nostra capacitat de ser persones o plaga, habitants benèfics o nocius.
Per a Roser Vernet aquest lloc és el Priorat. On s’espera la pluja, que és poca. On els governs furten l’aigua dels rius. I on la lluita per la terra fa imaginar noves maneres d’habitar el món ―les úniques que valdran a partir d’ara.
Lo mig del món explora un microcosmos. Qui l’explica el coneix pam a pam: perquè l’ha viscut, se n’ha exiliat i hi ha tornat. El seu pensament arrela amb la força de qui sap totes les cares d’un territori, i el llegeix.
Dels millors llibres de l’any 2023 segons El Quadern d’El País: “L’escriptora repensa el Priorat i el mostra en tota la seva diversitat: mosaic de cultius, d’eres geològiques, de poblacions que l’han habitada, de climes, de parlars, de festes i d’orografia.”
“L’exercici de Roser Vernet amb Lo mig del món és el d’una consciència desperta que entaula un diàleg amb el que l’envolta, amb una ànsia serena d’abastar-ho tot, que, de cop i volta, trescant-hi, es fa fondo i discernible.” Georgina Solà a El Quadern d’El País
“Tot barrejat, ofereix literatura de la bona, de la que no vols que s’acabi, com les proses crepusculars de Clarice Lispector i les novel·les rurals de Marie-Hélène Lafon. O, dit d’una altra manera: com ser dona i ser de poble en un món on cotitza més la brillantor del metall que la robustesa d’una olivera.” Andreu Gomila a Time Out
“El seu, però, no és ni pròpiament un llibre de memòries ni d’autoficció, sinó una 'barrija-barreja” de textos “que anava deixant per aquí i per allà, a mà, a màquina i amb ordinador'. El gruix del llibre són peces de to assagístic al voltant del paisatge i la memòria, lligades a reflexions que surten del Priorat però que bé es poden arrelar a altres realitats, perquè encara que ella situa Lo mig del món al terme del Lloar, també ho és allà on siguem.” Francesc Bombí i Vilaseca a La Vanguardia
“Unes memòries que no acaben de ser-ho mai del tot perquè sovint prefereixen explorar els terrenys de la divagació lírica, de l’especulació assagística, de la inventiva fragmentària, de la suggestió retòrica.” Pere Antoni Pons a l’Ara ― ‘Lo mig del món’: el batec viu i sentit de Roser Vernet
“El resultat és notable perquè implica, alhora, la realitat i la reflexió, la identitat i els motius reals que l’expressen. En la línia, de fet, de la millor tradició poètica. No només això, certament, però això és, em sembla, l’essencial.” Ramon Pla i Arxé a El temps
“Si a Lo mig del món es reflexiona sobre nocions tan antigues com ara la Terra i sobre nocions tan modernes com ara el no-lloc, la manera de fer-ho és bastint una espècie de periple existencial, de camins i de mapa, de constel·lació de moments en el món, d’arxiu d’un nomadisme complet o potser, simplement, de testimoni de vida o, fins i tot, d’autobiografia.” Blanca Llum Vidal a Catorze
“Les idees expressades a Lo mig del món toquen cos i os. De fet, parteixen del cos i viuen perquè són part de la materialitat, del paisatge i de la gent; en són part i no se’n separen.” Jordi Martí Font a Prendre la paraula
“Roser Vernet lluita pel paisatge, per un Priorat que es respecti a si mateix, assaonat en el temps i àvid d’un futur on natura i cultura vagin de bracet. Aquest llibre n’és una contribució més, potser la més personal. El seu polsim de memòria i d’il·lusions, el seu laberint de vida i contradiccions, el seu bocí de país i de compromís.” Ignasi Aragay al Diari Ara
“Quan llegeixes frases de la Roser Vernet, enveges la seva manera d’explicar, de mirar i de bategar amb paraules.” Clara Asín a El Nacional
"Synopsis" may belong to another edition of this title.
About the Author
Roser Vernet i Anguera és nascuda al Priorat l’any de la pedregada. Com tants d’altres, se’n va de la comarca i durant uns anys viu fora del Priorat i del país. Torna a casa definitivament a l’inici del segle XXI.
És addicta als combois, a les grans taules parades, a les paraules i als fets que trenin i possibilitin maneres dignes d’habitar els llocs que ens acullen.
"About the title" may belong to another edition of this title.
Shipping rates from Spain to U.S.A.
| Item | 15 to 30 business days | 15 to 30 business days |
|---|---|---|
| First item | US$ 22.25 | US$ 22.25 |
Payment methods
Store description
Librería general (Libro nuevo y 2ª mano)
Seller's business information
GRUPO ANSA IMEX IBERICA, S.L.
Carrer De La Mitja Galta 34b
Borriana, Spain 12530
Terms of sale
España ( excepto islas , Ceuta y Melilla):
Los envíos gratuitos se tramitan por Correo postal. Son envíos sin código de seguimiento. El cartero dejará un aviso de recogida en el buzón. Este tipo de envíos "PostLibris" no tienen entrega a domicilio, la entrega es en su oficina de Correos más cercana. El plazo estimado de entrega es orientativo(10-14 días hábiles) y no vinculante ya que depende de la gestión de cada oficina de Correos en concreto.
Los envíos a islas ( Canarias y Baleares), Ceuta y Melilla pueden tener un coste adicional, dependiendo del peso de los libros, que se le comunicará al cliente, pudiendo éste aceptar el coste adicional con lo que se tramitará el pedido o rechazar los costes adicionales, con lo que se anulará el pedido.
El envío "Prioritario" es certificado con código de seguimiento. El plazo estimado de entrega es orientativo(5-8 días hábiles) y no vinculante
Los envíos fuera de España pueden ser ordinarios sin número de seguimiento o "certificados" con número de seguimiento y plazo menor de entrega
Los pedidos que superen los 1,400 kg de peso, tendrán un cargo adicional en el precio de envío el cual comunicaremos al cliente.
Cualquier incidencia debe ser comunicada en un plazo de 30 días desde la fecha estimada de entrega.
International:
Orders typically ship within 2 business days. Shipping costs are based on books weighing 0.5 kg (1.1 lb). If your book order is heavy or oversized, we may contact you to inform you of the additional shipping cost.
Shipments may be standard without a tracking number or "registered" with a special rate that allows tracking and a shorter delivery time.
The destination post office will record the arrival of the package and notify you.
Shipping terms
España:
Los envíos gratuitos se tramitan por Correo postal. Son envíos sin código de seguimiento. El cartero dejará un aviso de recogida en el buzón. Este tipo de envíos "PostLibris" no tienen entrega a domicilio, la entrega es en su oficina de Correos más cercana. El plazo estimado de entrega es orientativo y no vinculante ya que depende de la gestión de cada oficina de Correos en concreto.
El envío "Prioritario" es certificado con código de seguimiento. Solamente aplicable a España peninsular.
Los pedidos que superen los 1,400 kg de peso, tendrán un cargo adicional en el precio de envío el cual comunicaremos al cliente.
Cualquier incidencia debe ser comunicada en un plazo de 30 días desde la fecha estimada de entrega.
Internacional:
Orders usually ship within 2 business days. Shipping costs are based on books weighing 1.1 LB, or 0,5 KG. If your book order is heavy or oversized, we may contact you to let you know extra shipping is required.
The especial fee for books do not allow any track, the destination postal office will register the incoming parcel and advice you.
To receive the shipment with tracking you must request priority shipping.