Tot un caracter-butxaca. This item is unavailable.
82 ratings by Goodreads
Language: Spanish
Published by RBA La Magrana, 2008
- Softcover
- Used

Unavailable
Softcover
Condition: Used - Near fine
US$ 4.04
Item description from seller
Petite(s) trace(s) de pliure sur la couverture. Une ou plusieurs pages légèrement déchirées. Ammareal reverse jusqu'à 15% du prix net de cet article à des organisations caritatives. ENGLISH DESCRIPTION Book Condition: Used, Good. Slightly creased cover. One or several slightly torn pages. Ammareal gives back up to 15% of this item's net price to charity organizations.
Seller Inventory # F-007-689
- Title
- Tot un caracter-butxaca
- Author
- Inma Monsó
- Publisher
- RBA La Magrana
- Publication year
- 2008
- Condition
- Bon
- Binding
- Softcover
- Language
- Spanish
- ISBN 10
- 8498670411
- ISBN 13
- 9788498670417
La Júlia Ares, una dona enèrgica, extremista i experta en la provocació verbal, té dues filles, una de les quals, la més petita, encara viu amb ella. Entre totes dues hi ha establert un joc d'amor i hostilitat a causa de l'aparent contraposició de dues personalitats ben diferents: casolana, tranquil"la i sempre a la defensiva, la filla; impetuosa, hiperactiva, segura de si mateixa, la mare. I tot i que la filla sempre ha considerat que no ha heretat en absolut ni l'exuberància, ni el carisma, ni la simpatia atroç de la mare, gairebé d'improvís comença a assemblar-s'hi de manera alarmant. Amb una gran agudesa i ironia, la mà mestra d'Imma Monsó assoleix el ritme del pensament i ens mostra les ambigüitats psicològiques de les relacions entre mares i filles. Tot un caràcter és un apropament viu i àgil, extremadament perspicaç, als amagatalls del nostre temperament.
"Synopsis" may belong to another edition of this title.
About the Author
Imma Monsó (1959), va publicar la primera novel·la el 1996, No se sap mai, que va obtenir un gran èxit de públic i de crítica. La versió castellana, Nunca se sabe, va ser guardonada amb el premi Tigre Juan 1997. Com unes vacances, va obtenir el 1998 el premi Prudenci Bertrana i també el Premi Cavall Verd, en haver estat escollida per l’Associació d’Escriptors en Llengua Catalana com la millor novel·la del 1998. Ha publicat els reculls de contes Millor que no m’ho expliquis (Premi Ciutat de Barcelona 2003) i Marxem, papà, aquí no ens hi volen (2004). El 2006 va publicar Un home de paraula, obra que va merèixer els premis Salambó, Terenci Moix i Maria Àngels Anglada a la millor novel·la en català de l’any. Després d’Una tempesta, publicada el 2009, amb La dona veloç va guanyar el premi Ramon Llull de 2011.
"About the title" may belong to another edition of this title.